Nieuwjaarsconcert Harmonieorkest in Sint Urbanus te Bovenkerk

Op zondag 28 januari luidt Harmonie Orkest Amstelveen traditiegetrouw het nieuwe jaar in met een bruisend nieuwjaarsconcert.

Het programma begint om 14.30 en vindt plaats in de Sint Urbanuskerk, Noorddammerlaan 126 in Bovenkerk.

Toegangskaarten zijn aan de deur verkrijgbaar of te koop via de ticketsite van de Urbanuskerk.

De toegangsprijs bedraagt €10,00 voor volwassenen en €5,00 voor kinderen tot en met 12 jaar. De prijs is inclusief 1 consumptie.

Dit jaar staat Rhapsody in Blue van George Gershwin op het programma met op de piano Mark Beursgens. Hierna volgen sfeervolle stukken zoals Symphonic Overture van James Barnes, Yiddish Dances van Adam Gorb, 3 Dance Episodes uit On The Town van Leonard Bernstein en Paris Montmartre.

We sluiten het nieuwjaarsconcert traditioneel af met Land of Hope and Glory en de bekende Radetzkymars! Daarna heffen we met alle aanwezigen het glas op een nieuw jaar met veel mooie muzikale optredens.