Het jaar 2020 in een filmpje

Dit jaar hadden we vanwege de covid-pandemie maar de helft van het normale aantal repetities. Ook moesten we al onze optredens en open repetitiedagen afgelasten. We hoopten nog op 1 november een coronaproof concert te geven via een livestream uit de Schouwburg, maar ook dat kon niet doorgaan vanwege een nieuwe lockdown.

Ondanks dat we elkaar niet op onze vertrouwde donderdagavond konden treffen, vonden we elkaar met spelletjes, quizes, challenges, apjes en op afstand dichtbij gemaakte ensemble-uitvoeringen. Er kwam een stroom aan creativiteit, warmte en betrokkenheid los uit deze mooie muziekvereniging. Daarvan geeft dit filmpje een prachtig overzicht.

We wensen iedereen op deze drempel naar een nieuw jaar het allerbeste toe aan muzikaliteit, gezelligheid, samenzijn en vooral gezondheid.