Slotconcert Blazersklas

muziekschool2012-2 Op 25 juni vindt het Slotconcert Blazersklas plaats in de Emergohal in Amstelveen. Harmonieorkest Amstelveen geeft al jaren muzikale ondersteuning aan dit unieke project van de muziekschool Amstelveen.

Op een aantal scholen in Amstelveen krijgen leerlingen les op blaasinstrumenten. Zo komen de kinderen in aanraking met verschillende blaasinstrumenten. Ze krijgen een maal per week, na schooltijd, les op een instrument naar keuze en leren om samen muziek te maken.

In drie weken leren ze hoe ze op hun blaasinstrument moeten spelen. Daarna leren ze samen muziek maken. De kinderen werken toe naar een groot spektakel. Samen met alle andere blazersklassen uit Amstelveen geven zij aan het eind van het schooljaar een fantastisch slotconcert geven.

Aanvangstijd: 18.30
Adres: Emergohal, Langs de akker 3, Amstelveen